You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 6 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Afterburner

Führerscheinneuling

• "Afterburner" started this thread

Vehicle: Exclipse Cross 2wd

• Send private message

1

Friday, March 8th 2019, 6:11pm

Lenkradschalter für Radio Favoriten / Sendersuchlauf

Hallo Forum,

mein Name ist Michael und ich habe seit drei Wochen einen Eclipse Cross Active. :gut

Ich habe eine Frage.
Wenn ich Radio höre und das Radio am Lenkrad fernbedienen will:
- Laut und leiser über hoch und runter ist OK.
- Wenn ich nach rechts oder links drücke, startet bei mir der Sendersuchlauf. Das Radio springt nicht auf den nächsten Favoriten. Das finde
ich schlecht.

Bei einer Freundin im ASX springt das Radio auf den nächsten gespeicherten Favoriten.

Kann man da was machen?Danke + viele GrüßeMichael

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, March 8th 2019, 6:11pm) is the author Afterburner himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Otto05

ich bin der Neue .....grins

• "Otto05" is male

Vehicle: Mitsubishi Eclipse Cross

• Send private message

2

Saturday, March 9th 2019, 11:24am

welches Radio hast du denn genau? Ich habe den Top und das MMCS drinnen
Mitsubishi Eclipse Cross,TOP,2WD,Automatik,Platinum Grau ;) ;) ;)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, March 9th 2019, 11:24am) is the author Otto05 himself.

Afterburner

Führerscheinneuling

• "Afterburner" started this thread

Vehicle: Exclipse Cross 2wd

• Send private message

3

Sunday, March 10th 2019, 7:53pm

Auf meinem Handbuch steht: Smartphone Link Display Audio

VG

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, March 10th 2019, 7:53pm) is the author Afterburner himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 6 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.