You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Nevada

Führerscheinneuling

• "Nevada" is male
  • "Nevada" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Eclipse D50 Spyder

O S
-
S D 0 0 0

• Send private message

1

Sunday, February 10th 2019, 11:55am

Suche auspuffanlage

Hallo Gemeinde.

Ich bin neu hier. Danke erstmal für die Annahme.

Kurz zu mir. Ich heiße David, bin 27Jahre alt, komme aus Osnabrück und fahre seit knapp einem Jahr jetzt den D50 Spyder.

In der Vergangenheit musste ich schon oft feststellen, das es hier sehr schwer ist an Teile zu kommen.

Habe hier zwar 2 mitsubishi Händler, aber beide sagen das sie mir nicht helfen können.

Jetzt zu meinen Problem. Ich brauche eine neue auspuffanlage. Leider finde ich aber im Netz keine. Meine Idee ist ob vielleicht auch einfach eine aus dem zubehörhandel passt. Dachte an Magnaflow zum Beispiel. Wer kann mir weiter helfen? :dk

Erstzulassung: 2003
Ausstattungsvariante:
Karosserieform: spyder
Motorvariante: 2.4
Getriebevariante: automatik
Kilometerstand: 134000 meilen

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 10th 2019, 11:55am) is the author Nevada himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

aok

Wackeldackelnutzer

• "aok" is male

Vehicle: Eclipse D30 / Spacestar

• Send private message

2

Sunday, February 10th 2019, 12:00pm

also mit abe oder gutachten wirst du denk ich nichts finden. wenn dann musst du ne einzelabnahme vornehmen lassen. magnaflow gibt es im netz aber wie gesagt wird schwerer mit der legalität. am besten anfertigen lassen von Fox oder Burdinski. ist zwar teurer aber dann auch legal und passend für dein auto.
670000km - 4g63 for ever

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 10th 2019, 12:00pm) is the author aok himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Nevada (10.02.2019)

Nevada

Führerscheinneuling

• "Nevada" is male
  • "Nevada" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Eclipse D50 Spyder

O S
-
S D 0 0 0

• Send private message

3

Sunday, February 10th 2019, 12:13pm

Würde diese Anlage vielleicht auch passen? Die dritte von oben. Anbieter Walker

https://www.rockauto.com/de/catalog/mits…+resonator,5872

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 10th 2019, 12:13pm) is the author Nevada himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.