You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Muchn

Führerscheinneuling

• "Muchn" started this thread

Vehicle: Galant ea0

• Send private message

1

Friday, February 8th 2019, 10:17am

Suche Galant kombi nahe/in Österreich

Grüß euch!

Falls das Thema hier falsch ist bitte verschieben..

Ich bin seit ein paar Wochen auf der Suche nach einem Galant kombi. Nach einigen Besichtigungen von ausnahmslosen rostleichen bin ich doch etwas frustriert.. es muss doch noch ein paar geben die sich nicht komplett aufgelöst haben?!

Deshalb versuche ich es hier mal, möglicherweise möchte sich ja ein Liebhaber unter euch von seinem Wagen trennen.
Am besten wäre der 2.0l Benziner, noch besser wäre das ganze in Österreich!

Liebe Grüße aus Graz, Michael!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, February 8th 2019, 10:17am) is the author Muchn himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

allma71

Besser Diamanten,alls Ringe

• "allma71" is male

Vehicle: Galant v6 /Galant Gls 2l Td/ Galant Gls 2l

H B
-
* * * * *
H B
-
* * * * *

• Send private message

2

Friday, February 8th 2019, 8:05pm

Ich hätte einen.
Wollte schon alles machen, aber keine Zeit.

Aber es wäre schon was zu machen. Stossdämpfer hinten, Auspuff, Bremsen, Batterie

Bin Nähe Stubenberg

LG Mario

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, February 8th 2019, 8:05pm) is the author allma71 himself.

Muchn

Führerscheinneuling

• "Muchn" started this thread

Vehicle: Galant ea0

• Send private message

3

Saturday, February 9th 2019, 2:15pm

Pn ist raus, danke!!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, February 9th 2019, 2:15pm) is the author Muchn himself.