You are not logged in.

[Elektrik] FCM Modi

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male
  • "Nudelsose" started this thread

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

1

Saturday, January 26th 2019, 6:25pm

FCM Modi

Hey,

man kann doch das FCM zwischen "nah", "mittel" und "weit" umstellen.

Habt ihr diesbezüglich schonmal irgendwelche Unterschiede gemerkt? Ich habe es auf Mittel stehen, davor auf Nah aber irgendwie merke ich keinen wirklichen Unterschied.

Würde mich über eure Erfahrungen freuen =)

Gruß Robert

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, January 26th 2019, 6:25pm) is the author Nudelsose himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Hifox

Bremspedalvertauscher

Vehicle: Diverse

• Send private message

2

Saturday, January 26th 2019, 6:31pm

Stell mal ne Kartonwand auf und fahr darauf zu..dann wirst du den Unterschied merken. Achtung..für entstandene Schäden hafte ich nicht.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, January 26th 2019, 6:31pm) is the author Hifox himself.

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male
  • "Nudelsose" started this thread

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

3

Saturday, January 26th 2019, 6:39pm

Stell mal ne Kartonwand auf und fahr darauf zu..dann wirst du den Unterschied merken. Achtung..für entstandene Schäden hafte ich nicht.

Tatsächlich habe ich ähnliches mal vor in näherer Zukunft. Jedoch wollte ich einen gelben Sack mit Luftpolsterfolie füllen und hinstellen. Wenn man den Umfährt tut das dem Auto nichts.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, January 26th 2019, 6:39pm) is the author Nudelsose himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.