You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 9 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Rockyy112

Führerscheinneuling

• "Rockyy112" started this thread

Vehicle: Galant 2.5

• Send private message

1

Thursday, January 17th 2019, 8:18pm

Kontrollleuchte bedeutung?

Erstzulassung: 1997
Ausstattungsvariante:
Karosserieform: limo
Motorvariante: 2.5
Getriebevariante: automatik

Kilometerstand:171201

Hallo ich hatte einen generator schaden und habe diesen erneuert alles soweit kein problem..

nun habe ich im kobmiinstrument eine orangene kontrollleute leuchten derne beteutung mir unklar ist da ich kein handbuch mehr habe.

es ist oben recht. ist ähnlich wie die ölkanne nur das eine gezackte welle mit dadrunter ist. was will die mir sagen? habe alle öle und flüssigkeiten geprüft ist alles i.O.

kann mir da jemand helfen?

MFG

This post has been edited 1 times, last edit by "Rockyy112" (Jan 17th 2019, 8:39pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, January 17th 2019, 8:18pm) is the author Rockyy112 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Peter_V6

man sagt, ich sei besessen...

• "Peter_V6" is male

Vehicle: paar Sigmas

F G
-
P S * * *
M W
-
P S * * *

• Send private message

2

Thursday, January 17th 2019, 8:39pm

Ich tippe auf die Ölstandsanzeige.
Kannst du ein Bild machen?
Peter_V6 has attached the following file:

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Jan 17th 2019, 8:46pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, January 17th 2019, 8:39pm) is the author Peter_V6 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Rockyy112 (17.01.2019)

galant_martin

Tankt Super+

• "galant_martin" is male

Vehicle: '89 Galant E33A ex. ECS /// '88 Galant E32 "Versager"

* *
-
2 8 2 * *
W U
-
* * * * *

• Send private message

3

Thursday, January 17th 2019, 8:39pm

Ölstand- Kontrolle war das denke ich.

Edit:

Wenn der Füllstand passt ist vielleicht der Sensor defekt.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, January 17th 2019, 8:39pm) is the author galant_martin himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Rockyy112 (17.01.2019)

The guest access to this forum was limited. Overall there are 9 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.