You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Poax

Motorabwürger

• "Poax" started this thread

Vehicle: Space Star 1.2

• Send private message

1

Thursday, December 6th 2018, 11:24pm

Quietschen beim Starten

Erstzulassung: 05/2018 (bj.16)
Motorvariante: 1.2l 80ps
Getriebevariante: Schaltgetriebe
Kilometerstand: 8.000km

Abend zusammen :)

ich habe seit ca. Zwei Tagen ein eigenartiges Quietschen nach dem Start ca. 1sekunde. Es hört sich an als würde der Keilriemen durchrutschen. Wenn ich den Motor 10s laufen lasse und dann neu starte ist alles ruhig. Komischerweise hab ich das Geräusch auch nur mittags wenn ich zur Arbeit fahre ansonsten startet er ganz normal. Liegt das am Wetter (feucht und regnerisch) und ist normal bei dem Auto oder muss der Riemen nachgespannt werden?

Gruß und noch einen angenehmen abend

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, December 6th 2018, 11:24pm) is the author Poax himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

akschu

Führerscheinneuling

Vehicle: Space Star

• Send private message

2

Friday, December 7th 2018, 8:58am

Habe das auch neuerdings morgens beim Start. 3000km auf der Uhr. Beunruhigt mich etwas.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, December 7th 2018, 8:58am) is the author akschu himself.

Deadstorm

(Mitsu-Freunde BaWü)

• "Deadstorm" is male

Vehicle: Eclipse Cross - Airtrek Turbo-R Ralliart

- E M
-
T K * * *
E M
-
R A *

• Send private message

3

Friday, December 7th 2018, 8:59am

ich tippe auf Riemen, einfach mal nachspannen

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, December 7th 2018, 8:59am) is the author Deadstorm himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.