You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

RHG-Berlin

Führerscheinneuling

• "RHG-Berlin" started this thread

Vehicle: 3000GT

• Send private message

1

Tuesday, December 4th 2018, 10:29pm

Mitsubishi 3000GT LWR

Hallo Freunnde von Mitsubishi 3000GT.
Ich bin auf der Suche nach einem Stellmotor LWR für Mitsubishi 3000GT rechte Scheinwerfer. Kann mir jemand eine Empfehlung geben wo man noch so ein Teil kriegt, oder wo das alte Teil instandsetzen kann.
Mitsubishi Teilenummern lautet: MB881578.
Danke vorab!!!!!
RHG-Berlin has attached the following files:

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, December 4th 2018, 10:29pm) is the author RHG-Berlin himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Peter_V6

man sagt, ich sei besessen...

• "Peter_V6" is male

Vehicle: paar Sigmas

F G
-
P S * * *
M W
-
P S * * *

• Send private message

2

Tuesday, December 4th 2018, 10:38pm

Hallo

Schraub das Teil mal auseinander. Vermutlich ist er ähnlich aufgebaut, wie der vom Sigma.
Wenn dem so ist, ist das Plastik-Zahnrad gebrochen.
Mit nem vernünftigen Kleber und einem Kabelbinder solltest du das wahrscheinlich reparieren können.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, December 4th 2018, 10:38pm) is the author Peter_V6 himself.