You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

btrashguy

Geizkragen

• "btrashguy" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Space Star 1.2 Edition 100+

• Send private message

1

Tuesday, September 11th 2018, 2:02pm

Neue Spiegelkappen Mitsubishi Space Star?

Hallo zusammen,

kann man beim Space Star die Spiegelkappen tauschen? Wenn ja, wie bzw. wo und muss ich dafür was können?
Fand schwarz eh besser: https://www.ebay.de/itm/Spiegelkappe-Rec…q0AAOSw0c9bhrZz

EDITH: Wenn es aber noch andere Farben gäbe wäre natürlich cool.

Erstzulassung: 2017
Ausstattungsvariante: Edition 100+
Karosserieform: Steilheck
Motorvariante: 1.2
Getriebevariante: 5-Gang
Kilometerstand: 6700 km

Gruß

This post has been edited 1 times, last edit by "btrashguy" (Sep 11th 2018, 2:27pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, September 11th 2018, 2:02pm) is the author btrashguy himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

diimands

Mama von Klobsi

• "diimands" is female

Vehicle: Space Star 1.0, Facelift

---- M
-
A W

• Send private message

2

Monday, December 3rd 2018, 8:45pm

Hallo btrashguy,
ich habe vor die selben Spiegelkappen für meinen zu bestellen, da einige Fahrradfahrer meinten an der Ampel sich durchdrücken zu müssen...

Bist du damit weiter gekommen bzw. schon fertig?Würde mich sehr interessieren, ob man dafür die Spiegel ausbauen muss?LG
Anna

Unterschied zwischen einem Auto und einem Kind?

Es gibt keinen!

Gefüttert, gepflegt und bewegt werden müssen beide.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 3rd 2018, 8:45pm) is the author diimands himself.

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

3

Monday, December 3rd 2018, 10:32pm

Man muss minimum das Glas abnehmen um an die Klammern zu kommen. Hatte die Spiegel bei dem Umbau auf elektrisch abklappen offen.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, December 3rd 2018, 10:32pm) is the author Nudelsose himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

diimands (07.12.2018)