You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "Der Marv" started this thread

• Send private message

1

Tuesday, September 11th 2018, 10:31am

RMC-Wandkalender 2019

Horrido miteinander,

wir haben es zwar schon ein paar mal bei Treffen nebenbei erwähnt, aber ich will es hier nochmal für alle Festhalten.
2019 soll es auch wieder einen Kalender geben.

Daher wie gewohnt:
Schickt eure Bilder an RhMC-Kalender@gmx.de.
Ihr könnt mir auch einen Link zu einem der gängigen Cloud-Diensten (G-Drive, OneDrive etc) schicken

Einen Einsendeschluss spar ich mir diesmal, aber je eher desto besser.
Wie ich das ganze aufteile, weiß ich noch nicht. Das hängt von der Anzahl der Bilder und der Teilnehmer ab.

Bei Fragen, einfach fragen

Gruß
Marv

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, September 11th 2018, 10:31am) is the author Der Marv himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Phil van Makinen

AWD + Boost = ♥

• "Phil van Makinen" is male

Vehicle: Evo 6 TME; Audi A3 (8V)

--- E
-
V O 6 5

• Send private message

2

Sunday, November 18th 2018, 8:08pm

Gibt's hier eigtl schon eine Teilnehmer- bzw Bestell-Liste ? :dk
Cheers, Phil

Owner of the dream car you never had.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 18th 2018, 8:08pm) is the author Phil van Makinen himself.

schnieder

- ohne Titel -

• "schnieder" is male

Vehicle: Octavia, Lancer, Galant

-- F
-
Q Z 4 4 4

• Send private message

3

Monday, November 19th 2018, 11:33am

Ja gibt es.

Leider kommt mein iPone mal wieder nicht drauf klar wie man einen Link kopiert.
Ich hoffe mal es funzt trotzdem.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Das denken ist zwar allen Menschen erlaubt, aber vielen bleibt es erspart.
Curt Goetz

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, November 19th 2018, 11:33am) is the author schnieder himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 10 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.