You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Mattes

Motorabwürger

• "Mattes" is male
  • "Mattes" started this thread

Vehicle: Auto

• Send private message

1

Saturday, August 25th 2018, 8:55pm

Wer macht Hohlraumversiegelung?

Hallo zusammen!

Wer hier im Forum (oder wer kennt jemanden) macht Hohlraumversiegelung und Rostkonservierung und Unterbodenschutz?
Ich möchte meinen Lancer so schnell wie möglich schützen.
Möglichst im Umkreis 100 km um Bonn

VG Mattes
„Wenn die Sonne der Kultur niedrig steht, werfen selbst Zwerge einen langen Schatten.“ - Karl Kraus

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, August 25th 2018, 8:55pm) is the author Mattes himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

fauli

Mitsubishi-Mechatroniker/-Schlachter

• "fauli" is male

Vehicle: Mitsubishi Colt CJ4A / Galant EA5A

• Send private message

2

Saturday, August 25th 2018, 9:28pm

Jeder Händler macht sowas an sich :)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, August 25th 2018, 9:28pm) is the author fauli himself.

Mattes

Motorabwürger

• "Mattes" is male

• Send private message

3

Saturday, August 25th 2018, 9:58pm

Naja aber zu welchem Preis? Ich kanns nur "unter der Hand" machen lassen
„Wenn die Sonne der Kultur niedrig steht, werfen selbst Zwerge einen langen Schatten.“ - Karl Kraus

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, August 25th 2018, 9:58pm) is the author Mattes himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

DerBelz

Das Beste oder nicht's

• "DerBelz" is male

Vehicle: Fiesta ST

* *
-
S T 1 8 2

• Send private message

4

Sunday, August 26th 2018, 9:41am

Mal ein Tipp für die Zukunft: handel es direkt beim Kauf mit raus. Bei mir was es kostenlos, bzw ordentlich verhandelt.

Hast du dir überhaupt mal ein Angebot eingeholt?
Guck mal, gleich bei dir um die Ecke in Rheinbach. Macht nix anderes.
https://rostschutz-teufel.de

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, August 26th 2018, 9:41am) is the author DerBelz himself.

Mattes

Motorabwürger

• "Mattes" is male

• Send private message

5

Sunday, August 26th 2018, 12:17pm

Den habe ich vor anzurufen morgen. Alternativ dachte ich an eine Spendenaktion für GalanteV6, wenn er doch bereits so vielen in diesem Forum geholfen hat. Die Idee kam mir über Nacht.

VG Mattes

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, August 26th 2018, 12:17pm) is the author Mattes himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

fauli

Mitsubishi-Mechatroniker/-Schlachter

• "fauli" is male

Vehicle: Mitsubishi Colt CJ4A / Galant EA5A

• Send private message

6

Sunday, August 26th 2018, 12:51pm

Spendenaktion? Wa? :lool :lool :lool

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, August 26th 2018, 12:51pm) is the author fauli himself.

Galante V6

Galant EA0 Fahrer bis zum Tode :):):)

• "Galante V6" is male

Vehicle: 1x Galant Limo V6 Avance Schalter,1x Galant Limo SE V6 Schalter,1x Colt Z30,1x Sigma Kombi Schalter

G M
-
* * * * *
G M
-
* * * * *

• Send private message

7

Monday, August 27th 2018, 6:18am

@ Mattes,

Lieb gemeint, aber das lassen wir mal sein.
Viele Galant EA0 Teile ZU VERKAUFEN!!!

Galant Avance Kombi V6 Bj.2001 Farbe Satellit Silber A69 Schalter
Galant Avance V6 Kombi Bj:1998 Farbe Hamilton Silber A71 Schalter
Galant GDI Kombi Face Lift Bj.99 Farbe: Malve Violett T08 Schalter

Seit dem 18ten Lebensjahr Mitsu Fahrer :nick

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, August 27th 2018, 6:18am) is the author Galante V6 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Mattes

Motorabwürger

• "Mattes" is male

• Send private message

8

Monday, August 27th 2018, 9:27am

Warnur ne Idee... Whatever

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, August 27th 2018, 9:27am) is the author Mattes himself.

Harauku

4G63 Galant Liebhaber

• "Harauku" is male

Vehicle: Mitsubishi's

--- F
-
* * *

• Send private message

9

Tuesday, August 28th 2018, 6:15pm

Am besten Selbst machen, ist nicht schwer. Hab ich auch schon bei mehreren Fahrzeugen gemacht.

Hier mal ein Beispiel von unseren Space Star:

[Karosserie] Steinschlagschutzmittel im Radkasten und Hohlraumkonservierung im Schwellern

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, August 28th 2018, 6:15pm) is the author Harauku himself.