You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

GalantLaster

SpElegAvance

• "GalantLaster" is male
  • "GalantLaster" started this thread

Vehicle: Galant EA5W, Pajero L141, Galant E15A

E N
-
A O * * *
E T - X V - * *

• Send private message

1

Tuesday, July 31st 2018, 9:54pm

Pajero Edition "Krokant" ;-)

Hallo zusammen,
dann will ich Euch doch auch mal meine neueste Anschaffung vorstellen.

Da Matthias am Mitsubishi-Museum etwas Platz schaffen wollte, habe ich ihn selbstlos (hüstel...) von rund 1,7 Tonnen Deko befreit. :TT Der größte Teil davon war aber (mehr oder weniger) an einem Stück.
index.php?page=Attachment&attachmentID=151934index.php?page=Attachment&attachmentID=151935index.php?page=Attachment&attachmentID=151936index.php?page=Attachment&attachmentID=151937
Damit habe ich wohl für die nächste Zeit erstmal genug zu tun...
Gruß Dirk

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, July 31st 2018, 9:54pm) is the author GalantLaster himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Gerd1967

Wackeldackelnutzer

• "Gerd1967" is male

Vehicle: Suzuki SX4 S-Cross

D O
-
G G * * *

• Send private message

2

Wednesday, August 1st 2018, 7:43pm

Hallo Dirk.
Glückwunsch zu deinem Neuem Altem. :TT Aber warum Krokant? Ist da der Rost so am Blühen oder weshalb? ;)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, August 1st 2018, 7:43pm) is the author Gerd1967 himself.

GalantLaster

SpElegAvance

• "GalantLaster" is male
  • "GalantLaster" started this thread

Vehicle: Galant EA5W, Pajero L141, Galant E15A

E N
-
A O * * *
E T - X V - * *

• Send private message

3

Friday, August 3rd 2018, 12:26am

Der Rahmen ist ja das, worauf es wirklich ankommt - und der sieht noch recht fit aus.

Der Aufbau.... naja: "Knusper, knusper, knäuschen, wer knuspert an meinem Häuschen?" :pp Aber ich habe Matthias ja noch um zusätzliche 100 Kilo Deko erleichtert.
index.php?page=Attachment&attachmentID=151957
Gruß Dirk

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, August 3rd 2018, 12:26am) is the author GalantLaster himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.