You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Grandisdrive

Vorwärtseinparker

• "Grandisdrive" is male
  • "Grandisdrive" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Grandis

• Send private message

1

Thursday, May 10th 2018, 7:16pm

Grandis Scheinwerfer sowie Nebelscheinwerfer

bin auch der Suche nach neuen Scheinwerfern Sowie Nebelscheinwerfer. Hat jemand Bezugsadressen für mich aus den Freundlichen?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, May 10th 2018, 7:16pm) is the author Grandisdrive himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

mbohmeke

Vorwärtseinparker

• "mbohmeke" is male

Vehicle: Mitsubishi Grandis DiD mit Leistungssteigerung

• Send private message

2

Tuesday, May 15th 2018, 9:23pm

Hallo,
also bei den Nebelscheinwerfern/Tagfahrlicht hatte ich mal nach LED-Alternativen gesucht:->OSRAM LEDriving FOG,
ansonsten Originale gebraucht bei EBAY.

Hauptscheinwerfer keine Ahnung ob jemand Ersatzbezug kennt, ich leider nicht,
habe meine erst mal schön aufpoliert und versiegelt mit Sonax.

Tachüss
Maik

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, May 15th 2018, 9:23pm) is the author mbohmeke himself.

vectrex

Motorabwürger

• Send private message

3

Friday, September 14th 2018, 12:55pm

hier gibts NebelSW und SW für Grandis

NebelSW habe ich schon dort bestellt...

HauptSW gabs auch im Paar Angebot ... im moment nicht lagernd

https://www.ebay.de/sch/m.html?_ssn=klar…randis&_sacat=0

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, September 14th 2018, 12:55pm) is the author vectrex himself.