You are not logged in.

[Komfortsysteme] Flipkey , Funkschlüssel

The guest access to this forum was limited. Overall there are 8 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

MarkusH

Motorabwürger

• "MarkusH" started this thread

Vehicle: Lancer 1,6l

• Send private message

1

Sunday, February 11th 2018, 12:07pm

Flipkey , Funkschlüssel

Hey leute!
Bin beim surfen über funk flipkeyfür mitsu's gestossen.
Wollt mal fragen ob jemand damit (oder ähnlichen produkten) erfahrung hat was funktionalität usw angeht.
Wär aufjedenfal nice so nen flipkey anstatt den standartschlüssel zu haben.

Mfg

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 11th 2018, 12:07pm) is the author MarkusH himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Stizzl92

HuiBuh

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

2

Sunday, February 11th 2018, 1:20pm

Oja, das würde mich auch mal interessieren.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 11th 2018, 1:20pm) is the author Stizzl92 himself.

DJ Set

Soon™ Evo X Fahrer

• "DJ Set" is male

Vehicle: Lancer CY0 LPG Edition™

L
-
P G * * * *

• Send private message

3

Sunday, February 11th 2018, 10:24pm

Ich habe so eins gekauft. Man bekommt ein Schlüssel Rolling und muss es dann anpassen, sowie anlernen. Man kann sein altes Schlüssel nicht einfach umstecken. Das war mir dann zu kompliziert und nun liegt es in der Schublade, bis der Ori.Schlüssel nicht mehr geht. :lool

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, February 11th 2018, 10:24pm) is the author DJ Set himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 8 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.