You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 5 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Teddy04

Motorabwürger

• "Teddy04" started this thread

Vehicle: Outlander

Z I
-
* * * * *

• Send private message

1

Friday, October 20th 2017, 3:06pm

Spritverbrauch 2.0 Benziner

Juhuu, :win5

Ich werde immerwieder drauf angesprochen das es nicht unbedingt normal ist bei uns, dass ein so 'junges Gemüse' nen Outlander kauft.

'Was verbraucht der denn?' Werde ich immer gefragt, ich kann ja noch nix sagen dazu... Könnt ihr mir da mal helfen?

:thx
Auch wenn ich mir alle Mühe geb, ich kanns nicht besser

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, October 20th 2017, 3:06pm) is the author Teddy04 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

DerBelz

Das Beste oder nicht's

• "DerBelz" is male

Vehicle: Fiesta ST

* *
-
S T 1 8 2

• Send private message

2

Friday, October 20th 2017, 4:25pm

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, October 20th 2017, 4:25pm) is the author DerBelz himself.

semmel

Zündfunkensucher

• "semmel" is male

Vehicle: Grandis DiD / Colt C30 DiD

- H Z
-
* * * *
Q L B
-
* * * *

• Send private message

3

Sunday, November 19th 2017, 9:27pm

Habe vor einer Woche einen Outi mit Automatikgetriebe gekauft. Ich bin leider sowas von entäuscht. Bekomme den Wagen nicht unter 10.0 Liter
Gut er hat erst 1000 km runter.... Mal schauen...
Torsten

Mitsubishi Old Boy

Telekomtarife -> Tarife für Telefon und Mobilfunk. Bei Fragen könnt ihr euch auch an mich wenden.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 19th 2017, 9:27pm) is the author semmel himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 5 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.