You are not logged in.

[Elektrik] Alarmanlage einbau

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Diablo

Führerscheinneuling

• "Diablo" started this thread

Vehicle: Mitsubishi colt 1300

• Send private message

1

Friday, February 17th 2017, 8:56pm

Alarmanlage einbau

Guten Abend zusammen bin neu hier und habe direkt mal ne Frage habe mir für mein mitsubishi colt cjo (1300) ne alarmanlage gekauft aber laut der Anleitung (englisch) weiß ich nicht ganz wo und wie ich die anschließen muss hoffe Hilfe zu bekomme.

This post has been edited 4 times, last edit by "Diablo" (Feb 17th 2017, 9:57pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, February 17th 2017, 8:56pm) is the author Diablo himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Diablo

Führerscheinneuling

• "Diablo" started this thread

Vehicle: Mitsubishi colt 1300

• Send private message

2

Saturday, February 18th 2017, 6:22pm

Ich habe in meinem Auto keine zentralverriegelung,habe mir aber ohne drauf zu achten eine alarmanlage für zentralverriegelung geholt.gibt es eine Möglichkeit die trotzdem ein zu bauen und die zentralverriegelung zu umgehen ??

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, February 18th 2017, 6:22pm) is the author Diablo himself.