You are not logged in.

[Sonstiges] Kaufberatung

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

easyo

Führerscheinneuling

• "easyo" is male
  • "easyo" started this thread

Vehicle: Fiat Punto

• Send private message

1

Friday, December 9th 2016, 10:13am

Kaufberatung

Hallo zusammen,

ich möchte mir gerne einen Eclipse D30 zulegen. Momentan habe ich diesen hier im Auge:

http://ww3.autoscout24.de/classified/296…e=A_N&cldtidx=4

Wie kritisch ist das mit dem "rausrutschen" aus dem 4.Gang. Ich habe leider keine Gefühl für den Preis...

Für jeden Tipp, Meinung, etc bin ich dankbar.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, December 9th 2016, 10:13am) is the author easyo himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Painninja

Wiso laufen wenn man fahren kann ;-)

• Send private message

2

Friday, December 9th 2016, 10:36am

Von aussen sieht er ganz gut aus. Vermutlich ist es der Synchronisationsringe der durch ist. Springt z.B. beim fahren ständig der Gang heraus, so deutet dies auf verschlissene Schaltgabeln hin. Diese können nicht repariert werden und müssen ausgetauscht werden. Bei zu viel Spiel rasten die Synchros nicht richtig ein und können zurückgehen – der Gang bleibt nicht eingelegt. Denke für par 100 Euros solltest du es revidiert bekommen. Achten solltest du zudem auf Rost an den Domen vorne und am Tankstutzen und hinteren Träger.
"Die wirklich guten Fahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben."
Walter Röhrl

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, December 9th 2016, 10:36am) is the author Painninja himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

easyo (09.12.2016)

eclipse88

Wackeldackelnutzer

• "eclipse88" is male

Vehicle: Colt Z34, ehem. Eclipse D32 Turboumbau

G UE
-
* * *

• Send private message

3

Friday, December 9th 2016, 11:08am

Gucke mal nach einem Facelift Eclipse.
Schwarze Scheinwerfer, andere Schürzen etc.
Sonst ist gleich die erste Frage, wo bekomme ich Faceliftteile her. :pp
Zumal dort weniger Probleme mit dem ABS auftauchen.
Sobald Rost am Dom zusehen ist, ist es zu spät. Es gammelt vom Radkasten zum Dom.
Stock looking, but a Beast when fuel is burning!! DSM

4 Cylinder 3 Diamonds 2 Liters 1 Turbo
:mitsu MITSUBISHI :mitsu
10 Reasons why you lost!!!!!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, December 9th 2016, 11:08am) is the author eclipse88 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

easyo (09.12.2016)

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.