You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Rex McStiller

Staatlich geprüfter Teiletauscher

• "Rex McStiller" is male
  • "Rex McStiller" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Eclipse D30

• Send private message

1

Sunday, November 20th 2016, 5:23pm

Starke Motorprobleme D30

Ich habe Probleme mit meinem Motor. Er ruckelt stark und verbraucht monentan 30l auf 100km. Es klingt als würde er nur auf 2Zylindern laufen. Sämtliche Kerzen sind schwarz und die von Zylinder 2 und 3 sind nass. Mittlerweile habe ich auch schon so ziemlich alles getauscht. Zündkerzen, Zündkabel, Zündspuheln, Zündendstufe, Kurbelwellen- und Nockenwellensensor, Motortemp.-Fühler, Einspritzventile inclu. Benzindruckregler und das Steuergerät wurde auch schon überprüft. Ich habe auch versucht, den Fehlerspeicher auszulesen, hatte aber mit 6 verschiedenen Testern keinen Erfolg. Weiss jemand woran es liegt oder weiss welches Gerät man zum Auslesen braucht, bzw. kommt aus der Nähe von Karlsruhe und kann ihn mir mal auslesen?

Erstzulassung: 1997
Ausstattungsvariante: GS
Karosserieform: Coupe
Motorvariante: 4G63
Kilometerstand:135000

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 20th 2016, 5:23pm) is the author Rex McStiller himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

VR-4

Der Name ist Programm :))

• "VR-4" is male

Vehicle: Legnum VR4 EC5W, Colt CZT, Opel Insignia 2.0 CDTI

* *
-
* * * * *
* *
-
* * * * *
* *
-
* * * * *

• Send private message

2

Sunday, November 20th 2016, 6:24pm

Luftmassenmesser auch mal gewechselt?
Leuchtet die MKL?

Legnum VR4

Colt CZT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 20th 2016, 6:24pm) is the author VR-4 himself.

Rex McStiller

Staatlich geprüfter Teiletauscher

• "Rex McStiller" is male
  • "Rex McStiller" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Eclipse D30

• Send private message

3

Sunday, November 20th 2016, 6:43pm

MKL leuchtet und ein neuer Luftmengenmesser kostet 280€ und für ein vieleicht ist mir das zu teuer.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, November 20th 2016, 6:43pm) is the author Rex McStiller himself.