You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

mobby83

Wissensdurstiger

• "mobby83" started this thread

Vehicle: Lancer Wagon CS9W; Lancer CS9A

• Send private message

1

Tuesday, October 18th 2016, 3:01pm

Teilenummer Motorhaubenschloss Seilzug benötigt

Hallo,

ich benötige bitte die Teilenummer des Seilzug für das Motorhaubenschloss eines CS0

Erstzulassung: 2006
Ausstattungsvariante: Lancer CS0 Intense
Karosserieform: Kombi
Motorvariante: 2,0
Getriebevariante: 5M
Kilometerstand: 90tkm

Ich bin leider unterwegs und komme an keine Daten ran. (ASA hab ich leider hier auch nicht zur Hand.)
Danke euch! :gut :thx

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, October 18th 2016, 3:01pm) is the author mobby83 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

mobby83

Wissensdurstiger

• "mobby83" started this thread

Vehicle: Lancer Wagon CS9W; Lancer CS9A

• Send private message

2

Saturday, October 22nd 2016, 9:49am

Problem gelöst - Danke

Die Teilenummer lautet: MN181175 (danke @Bongo)

Der Seilzug ist leider im Netz kaum zu beziehen. Bzw. gehen bei dem geringen Teilepreis die Versandkosten recht stark ein. Ich habe den Seilzug daher über den Freundlichen bestellt, so ist er auch schneller da. :)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, October 22nd 2016, 9:49am) is the author mobby83 himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

rammstein (22.10.2016)