You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

boris

Motorabwürger

• "boris" is male
  • "boris" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Sigma Station Wagon, F07W, Schaltung, dunkelgrau-Metallic, VW LT 31 Wohnmobil BJ 1990

• Send private message

1

Tuesday, October 4th 2016, 4:03pm

Sigma Station Wagon Kupplung

Hallo Zusammen!
Die Kupplung meines Sigma SW F 07 W ist wohl durch. Anstiege schafft er fast gar nicht und auch von der Ampel geht es mittlerweile nut noch sehr langsam los...
jetzt bin ich auf der Suche nach einem neuen Kupplungssatz. Laut meiner Recherche ist das von LuK das Teil mit der Nummer 623186760. Wird hier und da im Netz angeboten, ist dann aber jedesmal wenn ich zuschlagen will doch nicht verfügbar... :/
jemand ne Idee wo ich den Satz herbekomme?

Danke und Gruß

Boris

Erstzulassung: 93
Ausstattungsvariante:
Karosserieform: Staion Wagon
Motorvariante: F 07 W
Getriebevariante: Schaltung
Kilometerstand: 178000

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, October 4th 2016, 4:03pm) is the author boris himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

*GDI*

Wackeldackelnutzer

• "*GDI*" is male

Vehicle: EA3W M/T; F07W M/T

- R T
-
* * * *

• Send private message

2

Tuesday, October 4th 2016, 8:21pm

So ging es mir mit dem LuK Satz auch immer. Hab dann einen von Valeo gekauft und verbaut. Bin zufrieden.
EA3W M/T

F07W M/T :fahren

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, October 4th 2016, 8:21pm) is the author *GDI* himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

boris (11.10.2016)

MAT

Leder(lenkrad)fetischist

• "MAT" is male

Vehicle: Outlander II 3.0 V6 24V, Yamaha XV1100 Virago

E F
-
* * * * *
E T - 1 9 - 1 8 7

• Send private message

3

Tuesday, October 4th 2016, 11:03pm

Hi Boris!

Hab Dir vorhin die Original-Ersatzteilnummern per PN geschickt. vielleicht hast Du damit mehr Erfolg. Bei KFZ-Teile24 ist ein Kupplungssatz als sofort lieferbar gekennzeichnet. Den Link dazu hast Du ebenfalls bekommen.

Viel Erfolg! :gut

Sollte das Angebot auch nicht verfügbar sein, versuch halt, die Teile einzeln aufzutreiben. Die Druckplatte ist nicht immer zwingend zu wechseln...
meine neue: molster.de mobile Polster

Der EF-Treff - das Erfurter Mitsutreffen, am 12.05.2019 ab 15:00 Uhr, Parkplatz Grubenstrasse. www.ef-treff.de

Probleme mit dem Sigma? Klick hier!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Es kommt nicht darauf an, mit dem Kopf durch die Wand zu rennen, sondern mit den Augen die Tür zu finden. (Werner von Siemens)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, October 4th 2016, 11:03pm) is the author MAT himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

boris (11.10.2016)

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.