You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 4 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

the_MAD_one

Schraubenschlüsselakrobat

• "the_MAD_one" is male
  • "the_MAD_one" started this thread

Vehicle: Lancer C12V EXE Bj 90, Outlander CU5W Bj 04, Colt CZ3 1.1 Bj 07, Colt CA1 Bj92

M O S
-
* * * * *
M O S
-
* * * * *

• Send private message

1

Sunday, June 5th 2016, 8:31am

E54 2.0 V6 Handschalter Euro2 Umrüstung?

Moin zusammen,

bin gerade am suchen wie ich meinen E50 am besten auf Euro2 umrüste. Bei den ganzen Minikats die ich bisher gefunden habe steht aber jeweils immer nur die Automatikvariante vom V6 drin, bei den kleineren Motoren dafür immer nur die Handschalterversion. Hat schonmal jemand nen E54 V6 Handschalter mit nem Minikat auf Euro2 umgerüstet? Oder bleibt da nur der Tauschkat für teures Geld von Mitsu?
"Mad Motors", Cars&Bikes with an attitude
Fuhrpark:
- "the Legacy" (90iger Lancer EXE C12V)
- "Dickerchen" (04er Outlander CU5W)
- "Loca Bomba" (96er Sigma Kombi)
- "el Perezoso" (99iger Kymco Zing)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, June 5th 2016, 8:31am) is the author the_MAD_one himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Zettel007

Führerscheinneuling

Vehicle: Galant E50 2.0 V6-24

• Send private message

2

Sunday, July 31st 2016, 6:58pm

Ich habe das gleiche Problem und auch noch keine Lösung gefunden.
Falls du etwas neues heraus findest, würde ich mich hier über ein Update sehr freuen.
Wie teuer ist eigentlich der originale Tauschkat?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, July 31st 2016, 6:58pm) is the author Zettel007 himself.

the_MAD_one

Schraubenschlüsselakrobat

• "the_MAD_one" is male
  • "the_MAD_one" started this thread

Vehicle: Lancer C12V EXE Bj 90, Outlander CU5W Bj 04, Colt CZ3 1.1 Bj 07, Colt CA1 Bj92

M O S
-
* * * * *
M O S
-
* * * * *

• Send private message

3

Friday, August 5th 2016, 11:00am

Der originale Tauschkat lag, wenn ichs noch richtig weis, bei ca. 300-350 Euro. Hab bisher noch nix weiter gefunden, frag mich aber wieso der Minikat nur für den Automatik zugelassen ist, normalerweise sollte der Handschalter doch mindestens den selben, wenn nicht sogar nen bessern Abgasausstoß haben. Vorallem weil bei allen anderen Motoren des E50 der Minikat jeweils nur für den Handschalter zugelassen ist.
"Mad Motors", Cars&Bikes with an attitude
Fuhrpark:
- "the Legacy" (90iger Lancer EXE C12V)
- "Dickerchen" (04er Outlander CU5W)
- "Loca Bomba" (96er Sigma Kombi)
- "el Perezoso" (99iger Kymco Zing)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, August 5th 2016, 11:00am) is the author the_MAD_one himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Zettel007 (14.08.2016)