You are not logged in.

[Sonstiges] Tankanzeige ungenau?

The guest access to this forum was limited. Overall there are 7 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Fallaway85

Motorabwürger

• "Fallaway85" started this thread

Vehicle: Space Star

• Send private message

1

Tuesday, June 2nd 2015, 4:13pm

Tankanzeige ungenau?

Hallo,

ich habe seit April den Space Star 1.0 und war gestern das erste Mal tanken.
Kann es sein, dass die Tankanzeige extrem ungenau ist? Ich war anscheinend schon auf Reserve, die Tankanzeige hat geblinkt und als Reichweite wurde mir 50 km angezeigt.
Ich habe 23 Liter getankt, also waren noch 12 Liter drin. Wären ja rechnerisch 200 km Reichweite gewesen.

Ist ein Neuwagen, vielleicht muss er erstmal eingefahren werden? :Yp
Wie ist das denn bei euch bezüglich Tankanzeige?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, June 2nd 2015, 4:13pm) is the author Fallaway85 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Sockz'01

JDM - Großfamilie

W UE
-
* * * * *

• Send private message

2

Tuesday, June 2nd 2015, 4:23pm

Also ein ähnliches Thema gibt es schon im Verbrauchsthreat..
Ich habe auch schon bis zu 40km Reichweite runter gefahren und nicht mehr als 27 Liter betankt..
Ich denke du hättest noch vieeel weiter fahren können, das die Reserve sehr früh an geht, ich trau mich das aber auch nicht zu probieren :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, June 2nd 2015, 4:23pm) is the author Sockz'01 himself.

Boo

Gottes Prototyp

• "Boo" is male

Vehicle: Space Star 2013

• Send private message

3

Tuesday, June 2nd 2015, 4:49pm

Das ist glaub ich bei jedem so.
Ich habs mal ausgereitzt und bin auf 750 Kilometer gekommen bei Stadtverkehr und Autobahn mit 110 km/h .
(Laut Anzeige bin ich 80 Kilometer auf reserve gefahren). und hatte immernoch 3 Liter drin. :lool
:news

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, June 2nd 2015, 4:49pm) is the author Boo himself.