You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 26 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Ralfcdc

Bordsteinküsser

• "Ralfcdc" is male
  • "Ralfcdc" started this thread

Vehicle: Lancer CSO Kombi

• Send private message

1

Saturday, November 22nd 2014, 5:23pm

Motor zuckt im Leerlauf

Erstzulassung: 2005
Motorvariante: 2.0
Getriebevariante: manuell

Hallo!

der Motor meines Lancer zuckt im Leerlauf. Das war vorher auch schon, aber nur mal ab und an. Ist so ähnlich als wenn sich die Klima zuschaltet.
Dabei kann ich noch beobachten, dass das Licht mitflackert. die Drehzahl fällt zwar nicht sehr weit ab, aber es ist deutlich spürbar und nervt.

Was meint ihr? Zündkabel habe ich ich vor kurzem neu gemacht und die Kerzen (NGK) sind ca 30.000 gelaufen (ich glaub die Kerzen sollten so um die 90.000 halten)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, November 22nd 2014, 5:23pm) is the author Ralfcdc himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Eclipsefahrer

Motorabwürger

Vehicle: Eclipse 2G

• Send private message

2

Saturday, November 22nd 2014, 6:11pm

Eventuell Stromversorgung prüfen.Lichtmaschine, Batterie

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, November 22nd 2014, 6:11pm) is the author Eclipsefahrer himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Ralfcdc (25.11.2014)

Ralfcdc

Bordsteinküsser

• "Ralfcdc" is male
  • "Ralfcdc" started this thread

Vehicle: Lancer CSO Kombi

• Send private message

3

Tuesday, November 25th 2014, 2:56pm

Kann man bei dem Lancer 2.0 den Regler der LiMa wechseln?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, November 25th 2014, 2:56pm) is the author Ralfcdc himself.