You are not logged in.

[Sonstiges] Endschalldämpfer EA0

The guest access to this forum was limited. Overall there are 18 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Chris_Z

Motorabwürger

• "Chris_Z" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Galant EA0 2.5 V6

*
-
* * 2 5 0 0

• Send private message

1

Monday, January 6th 2014, 8:04pm

Endschalldämpfer EA0

Hallo,
Kurze Frage, passt ein Sportauspuff vom Galant E30 auf dem EA0?
Ich finde nämlich keine gebrauchten Sport ESD fürn EA0, dafür aber ein recht günstigen vom E30 und ich weiss jetzt nicht ob er passt.

Btw, ich hab es schonmal im "Kaufgesuche" erwähnt, wer einen gebrauchten Sport ESD noch irg. wo liegen hat (Fox, Magna, Remus usw) und dieser auf den EA0 passt kann sich gerne bei mir melden :win5

lg.

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Nov 18th 2015, 4:36pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, January 6th 2014, 8:04pm) is the author Chris_Z himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

schnieder

- ohne Titel -

• "schnieder" is male

Vehicle: Octavia, Lancer, Galant

-- F
-
Q Z 4 4 4

• Send private message

2

Monday, January 6th 2014, 9:54pm

Nein passt nicht.
Der E30 hat den ESD auf der andern Seite wie der EA0.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Das denken ist zwar allen Menschen erlaubt, aber vielen bleibt es erspart.
Curt Goetz

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, January 6th 2014, 9:54pm) is the author schnieder himself.

Chris_Z

Motorabwürger

• "Chris_Z" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Galant EA0 2.5 V6

*
-
* * 2 5 0 0

• Send private message

3

Monday, January 6th 2014, 10:10pm

Kann man den wenigstens umschweißen?
Also auf den EA0 anpassen? :Yp

lg

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, January 6th 2014, 10:10pm) is the author Chris_Z himself.