You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 11 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

gos_666

Zündfunkensucher

• "gos_666" is male
  • "gos_666" started this thread

Vehicle: Galant EA0 2.5 V6[sold]\ Sigma 3.0l V6 F07W[sold]\BMW e39 528iA

- G
-
* * * * *
- G
-
* * * * *

• Send private message

1

Thursday, May 26th 2011, 10:24pm

Metallisches kratzen vorn links:/

Hallo heute auf der AB habe ich ein metallisches kratzen vernommen als mich jemand ueberholte, hab mich erst aufgeregt was bei dem Auto so laut quietscht nur als er weg war wars immer noch da, also kams von mir :/
Es hing weder mit Gas Bremse oder Kupplung zusammen?
Konnte aber am Rad direkt nichts erkennen, ausser das Blech hin ter der Bremse ist locker.
Hab mir gesagt, die Challenge nimmst du an. Ist ja peinlich, wenn man nichts selber kann.

This post has been edited 1 times, last edit by "MAT" (Nov 25th 2012, 12:31pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, May 26th 2011, 10:24pm) is the author gos_666 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

MAT

Leder(lenkrad)fetischist

• "MAT" is male

Vehicle: Outlander II 3.0 V6 24V, Yamaha XV1100 Virago

E F
-
* * * * *
E T - 1 9 - 1 8 7

• Send private message

2

Thursday, May 26th 2011, 10:27pm

Genau dieses Blech wird wohl an der Bremsscheibe schleifen.
meine neue: molster.de mobile Polster

Der EF-Treff - das Erfurter Mitsutreffen, am 09.06.2019 ab 15:00 Uhr, Parkplatz Grubenstrasse. www.ef-treff.de

Probleme mit dem Sigma? Klick hier!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Es kommt nicht darauf an, mit dem Kopf durch die Wand zu rennen, sondern mit den Augen die Tür zu finden. (Werner von Siemens)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, May 26th 2011, 10:27pm) is the author MAT himself.

gos_666

Zündfunkensucher

• "gos_666" is male
  • "gos_666" started this thread

Vehicle: Galant EA0 2.5 V6[sold]\ Sigma 3.0l V6 F07W[sold]\BMW e39 528iA

- G
-
* * * * *
- G
-
* * * * *

• Send private message

3

Thursday, May 26th 2011, 10:49pm

Kann man das abmachen ohne ein neues ranzumachen?
Oder wird dann irgendwas zu heiß, ohne Grund ist es ja logischerweise nicht da:)
Hab mir gesagt, die Challenge nimmst du an. Ist ja peinlich, wenn man nichts selber kann.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, May 26th 2011, 10:49pm) is the author gos_666 himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 11 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.