You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 584 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Erzi_82

HuiBuh

• "Erzi_82" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Saturday, May 2nd 2009, 12:04pm

TTC - Tuning Treff Chemnitz (markenoffen)

Wie vielleicht einige hier wissen findet in Chemnitz am Chemnitz Center Röhrsdorf jeden Sonntag ab 19Uhr ein Markenoffenes Tuningtreffen statt. So da morgen das Wetter schön werden soll, werde ichh da morgen mit nen Kumpel mal wieder vorbeiguggn. Wer Lust und Laune hat kann da ja auch gern mal vorbeischauen. Eintritt ist 1€ soweit sich nix geändert hat.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

This post has been edited 2 times, last edit by "Peter_V6" (Apr 3rd 2012, 10:07am) with the following reason: Tags hinzugefügt

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, May 2nd 2009, 12:04pm) is the author Erzi_82 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Gigi

Hutträger

• "Gigi" is male

Vehicle: Carisma GDI EXE

-- Z
-
* * * *
-- Z
-
* * * *

• Send private message

2

Sunday, May 3rd 2009, 10:39am

Nein das hat sich nicht geändert Thomas. Und müsste ich nicht um 4 Uhr aufstehen morgen Früh dann würd ich auch wieder vorbeischauen. Sorry
Der Drache liegt still und schweigend da, aber sein Verstand glüht.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 3rd 2009, 10:39am) is the author Gigi himself.

Chatfix

HuiBuh

• "Chatfix" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

3

Monday, May 4th 2009, 10:54am

Da das Wetter mitgespielt hat war ich auch mal wieder da.
Zu 2008 hat sich ja nicht viel verändert.

Zu einigen alten "Gesichtern" gabs auch wieder bissl was neues zu sehen. War schon schön.

Danke auch für den Flyer hier fürs Forum^^
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, May 4th 2009, 10:54am) is the author Chatfix himself.

Used tags

Chemnitz, Treffen, Tuning

The guest access to this forum was limited. Overall there are 584 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.