You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 316 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male
  • "Nudelsose" started this thread

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

1

Thursday, June 24th 2010, 6:34pm

Allgemeine Frage wegen ASX

Hallo,

hatte gestern ein Streitgespräch, mein Gesprächspartner meinte das die ASX oder auch andere Modelle auf Vorrat gebaut werden. Ich persönlich war/bin der Meinung die werden nach Bestellung gebaut. Weiß da jemand wie das läuft?

Gruß

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, June 24th 2010, 6:34pm) is the author Nudelsose himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

hosseman

Insider ;-)

• "hosseman" is male

Vehicle: Toledo 1.6/ Colt Z30 5-trg. 1.3 MJ'07 / Colt Ralliart 3-trg. MJ'09

A K
-
* * * * *

• Send private message

2

Thursday, June 24th 2010, 6:49pm

Sie werden nicht nach Kundenwunsch gebaut.
MMD schätzt den Bedarf anhand von z.B. "Händlerumfragen" und bestellt dann im Werk.
Gruß, Daniel

Mitsubishi-Schwärmer und Colt-Fahrer

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, June 24th 2010, 6:49pm) is the author hosseman himself.

Nudelsose

Die bessere Hälfte von Miss Butterfly <3

• "Nudelsose" is male
  • "Nudelsose" started this thread

Vehicle: Eclipse Cross Top 1,5 CVT 4WD², SpaceStar 1,2 M/T Top Extra Paket

K G
-
R A * * *
E T - I Z - 2 6 9

• Send private message

3

Thursday, June 24th 2010, 6:50pm

Achso ok, aber wenn ich jetzt morgen zu Mitsu gehe und mir den ASX als Intense bestell dann habe ich ne Wartezeit von fast November! Wieso gehen dann solche direkt Bestellungen nicht vor?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, June 24th 2010, 6:50pm) is the author Nudelsose himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 316 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.