You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 45 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "deathangel" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Monday, September 18th 2006, 12:50pm

Fernbedienung nachrüsten - Wo ist das ZV-Modul?

Hallo alle zusammen,

ich bin neu hier und hab nen kleines Problem.
ich will in meinen galant kombi eine Fernbedienung mit Klappschlüssel nachrüsten. kann mir einer sagen wo ich dieses Steuerteil meiner alten Fernbedienung finde.

dank schon mal im vorraus
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Jan 16th 2014, 6:46pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, September 18th 2006, 12:50pm) is the author deathangel himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Schrauber

Reifenwechsler

• "Schrauber" is male

Vehicle: Mazda 6 Sport Kombi

• Send private message

2

Monday, September 18th 2006, 1:18pm

Wozu willst Du das Steuerteil finden? Das nützt Dir nichts. Das Steuergrät kommuniziert mit dem ETACS-ACU (welches die ZV steuert) über nen Bus. Da kannst Du nichts abgreifen. Am besten gehst Du an die Leitungen vom ETACS-ECU. Selbiges findest Du hinter dem Innenraum-Sicherungskasten.
Die dunkle Seite der Macht

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, September 18th 2006, 1:18pm) is the author Schrauber himself.

• "deathangel" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

3

Monday, September 18th 2006, 1:29pm

danke für die promte antwort.
gibts da auch noch ein plan dazu an welche kabel ich da ran muss oder muss ich es austesten welches kabel wozu gehört.
wäre schön wenn ihr mir helfen könntet.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, September 18th 2006, 1:29pm) is the author deathangel himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 45 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.