You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 2694 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

evokiller

Bremspedalvertauscher

• "evokiller" is male
  • "evokiller" started this thread

Vehicle: EC5W

• Send private message

1

Sunday, May 17th 2009, 7:17pm

Der EF-Treff - Das Erfurter Mitsu-Treffen

Hi Leute, wie ich gesehen habe sind etliche aus Erfurt und Umgebung, nun wollt ich mal Fragen ob wir uns nicht mal an einen Wochenende, in Erfurt oder Umgebung Treffen können. Um mal über alles mögliche zu quatschen und Erfahrungen auszutauschen :flagge

This post has been edited 1 times, last edit by "evokiller" (May 17th 2009, 7:18pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 17th 2009, 7:17pm) is the author evokiller himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

angel8311 (09.04.2014)

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Zwiebelauge

Out of order

• "Zwiebelauge" is male

Vehicle: Z33 Colt 1.3 Cleartec Xtra

• Send private message

2

Sunday, May 17th 2009, 7:26pm

RE: kleines Treffen in Erfurt oder Umgebung

Was schwebt Dir denn so vor? Es ginge vielleicht auch ein Donnerstag Abend? Würde zumindest mir besser in die "Terminplanung" passen. ;) Cafe del Sol hätte einen Parkplatz, der groß genug ist um auch mal ein paar Mitsus zu verkraften. Muss ja nicht BK sein oder McD.
MfG Marco

Der Klügere gibt so lange nach, bis er der Dumme ist.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 17th 2009, 7:26pm) is the author Zwiebelauge himself.

evokiller

Bremspedalvertauscher

• "evokiller" is male
  • "evokiller" started this thread

Vehicle: EC5W

• Send private message

3

Sunday, May 17th 2009, 7:35pm

RE: kleines Treffen in Erfurt oder Umgebung

Wenn du jetzt Donnerstag meinst da ist ja Männertag und da werden die meisten :alk . Aber wie du schon schreibst muß es nicht BK oder McD sein. Wo ist Cafe del Sol ?

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, May 17th 2009, 7:35pm) is the author evokiller himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 2694 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.