You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 101 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

The-Tommy

BAD DIAMONDZ

• "The-Tommy" is male
  • "The-Tommy" started this thread

Vehicle: ASX Instyle 2.2DID / Galant EAO Avance Limo GDI

O P R
-
T H * * *
O P R
-
T H * * *

• Send private message

1

Saturday, December 9th 2006, 3:15am

Blinkeransteuerung für ZV nachrüsten

Hey Leute,

hab mal eine Frage zu meinen EA0 advance GDI mit BJ 11/99

bei dem EA0 2,0 BJ 03/00 Sport Edition meiner Mutter blinken die Blinker wenn die Fernbedienung betätigt wird

allerdings blinken diese bei mir nicht

ist das normal ?

kann ich das bei mir noch dazu bauen ? wenn ja wie ^^

thx :)

This post has been edited 1 times, last edit by "Peter_V6" (Feb 21st 2013, 6:08pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, December 9th 2006, 3:15am) is the author The-Tommy himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Lexx

Püpsi Müpsi

• "Lexx" is male

Vehicle: Galant EA0 2,4 GDI Avance

• Send private message

2

Saturday, December 9th 2006, 7:28am

dann hat deine mutter zentalverieglung mit blinkersteuerung und du nicht kann man nachrüsten lassen schau mal bei www.conrad.de

This post has been edited 1 times, last edit by "Lexx" (Dec 9th 2006, 7:28am)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, December 9th 2006, 7:28am) is the author Lexx himself.

EVO

Sonntagsfahrer

• Send private message

3

Saturday, December 9th 2006, 1:00pm

Bei dir blinkt bestimmt die Innenbeleuchtung wenn du mit der FB auf- und zumachst, richtig?

War bei meinem 99er EA0 damals auch so. Wenn man´s bei Mitsubihsi mit dem passenden Relais nachrüsten lässt, kostet um die 150 Euro inkl. Arbeit wenn ich das noch richtig im Kopf habe.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Saturday, December 9th 2006, 1:00pm) is the author EVO himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 101 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.