You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 31 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

orhansa

Führerscheinneuling

• "orhansa" started this thread

Vehicle: Space Star

• Send private message

1

Thursday, May 28th 2015, 3:36pm

USB Anschluss nachrüsten am MP3 Radio der Klassik Version

HAllo
Ich habe einen Space Star Klassik Bj 2015, es ist ein MP3 RAdio drin.
In der Auswahl erscheint die USB Möglichkeit,jedoch ist beim Handschuhfach kein USB Kabel.
Gibt es eine Möglichkeit dies nachzurüsten?
DAnke für eure Hilfe

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, May 28th 2015, 3:36pm) is the author orhansa himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Mitsubishi_Marv

Bremspedalvertauscher

• "Mitsubishi_Marv" is male

Vehicle: Mitsubishi Lancer Cy0 1.8 CVT Instyle

• Send private message

2

Thursday, May 28th 2015, 6:43pm

Ja man kann bei Mitsubishi ein Kabel bestellen das von hinten ans Radio angeschlossen wird und in das Handschuhfach gelegt wird.

Bin leider nicht mehr in der Firma um dir die Teilenummer oder Preis zu nennen.

Erschlagt mich wenn ich falsch liege aber ich glaube das waren so um die ca. 70 €
Mitsubishi ist nicht nur ein Hobby.

Es ist meine Liebe.

Ich lebe dafür und ich lebe davon!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, May 28th 2015, 6:43pm) is the author Mitsubishi_Marv himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

schnieder (20.07.2015)

Tarin

Führerscheinneuling

Vehicle: 2015 Space Star

• Send private message

3

Friday, May 29th 2015, 8:16am

Die Teilenummer ist MZ314717.

70 euro ist meiner Meinung nach aber ein Haufen Geld für ein einfachen Kabel - selbst Apple's iPhone Ladekabel sind billiger.

20-25 euro wäre für mich völlig OK.
Sorry für mein komisches Deutsch, mein Niederländisch ist besser.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Friday, May 29th 2015, 8:16am) is the author Tarin himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 31 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.