You are not logged in.

[Sonstiges] Lancer CS0 Sound

The guest access to this forum was limited. Overall there are 85 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

mitsuflitzu

Führerscheinneuling

• "mitsuflitzu" is male
  • "mitsuflitzu" started this thread

Vehicle: Lancer CSO 1,6 2003

• Send private message

1

Monday, February 18th 2013, 12:23pm

Lancer CS0 Sound

Hallo ich habe einen lancer cso 1,6 Bj2003 Limosine 98Ps Benzin ich habe einen sebring esd montiert eingefahren mehrere 1000km alles aber man hört nicht wirklich einen guten sound dann habe ich mir gedacht scheiß drauf ich nehm den originalen esd räume ihn aus aber trotzdem kein sound dann habe ich ihn ohne esd gestartet und kräftig gas gegeben und nicht mal da hörte man wirklich was ich weiß nicht was ich tun soll, soll ich evt den mittelschalldämpfer ausräumen bekomme ich dann einen lauteren sound mit dem sebring esd? bitte um hilfe danke

This post has been edited 1 times, last edit by "Jamster" (Aug 20th 2013, 10:07am)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, February 18th 2013, 12:23pm) is the author mitsuflitzu himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

PheniX

Silver Star

• "PheniX" is male

Vehicle: Lancer CS0 Limo 2.0

F R I
-
A R * * *

• Send private message

2

Monday, February 18th 2013, 12:28pm

Der 1.6er ist halt kein Wundermotor, ich denke, dass dort nicht allzu viel herauszuholen sein wird.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, February 18th 2013, 12:28pm) is the author PheniX himself.

mitsuflitzu

Führerscheinneuling

• "mitsuflitzu" is male
  • "mitsuflitzu" started this thread

Vehicle: Lancer CSO 1,6 2003

• Send private message

3

Monday, February 18th 2013, 12:34pm

Der 1.6er ist halt kein Wundermotor, ich denke, dass dort nicht allzu viel herauszuholen sein wird.

Das ist mir klar aber es ist trotzdem ärgerlich für was verkaufen die einen sport esd wenn er nichts bringt^^ nur will ich nicht den msd aufschneiden wenn es auch nichts bringt und ich eigentlich mehr zerstöre als gut mache

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Monday, February 18th 2013, 12:34pm) is the author mitsuflitzu himself.