You are not logged in.

[Innenausstattung] Lenkrad kratzer

The guest access to this forum was limited. Overall there are 25 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "letsch1988" started this thread

Vehicle: Früher Mitsubishi

• Send private message

1

Wednesday, July 27th 2011, 11:39am

Lenkrad kratzer

Hi Leute,

hab mal ne Frage.. und zwar habe ich leider mein lenkrad mit meiner Uhr zerkratzt. (seitdem fahre ich nur noch ohne Uhr am Arm).

Leider macht das die Kratzer auch nicht rückgängig.

Jetzt hab ich mal die frage ob es irgendeine Möglichkeit gibt diese Kratzer "unsichtbar" zu machen. da ich denke das es nicht möglich ist sie zu entfernen wäre ich dankbar für jeden tipp!

Im Anhang mal 2 Fotos vom Lenkrad.

Bild 1
Bild 2

Vielen dank im Vorraus.
Uhi, ich bin eeeiiinnnnn Geeiiiist. :TT

This post has been edited 2 times, last edit by "Peter_V6" (Nov 4th 2014, 2:26pm) with the following reason: Tags

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 27th 2011, 11:39am) is the author letsch1988 himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Scholli91

Schrauber <3

• "Scholli91" is male

Vehicle: Lancer CXO Sportback, Trabant 601 S

- E E
-
* * * *
L I B
-
* * * *

• Send private message

2

Wednesday, July 27th 2011, 12:17pm

Ich würde auch denken das es nicht möglich ist den Kratzer zu entfernen weil er ja auch ganz schön tief ist. Ich glaube die einzige Möglichkeit wäre ein neues Lenkrad... Gruß Scholli
Liebe Grüße Scholli91
:mitsu Lancer CX0 Sportback :mitsu

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 27th 2011, 12:17pm) is the author Scholli91 himself.

vidar

sprach; Es werde Licht...

• "vidar" is male

Vehicle: Lancer CX3A instyle 09

• Send private message

3

Wednesday, July 27th 2011, 12:30pm

Ein Aufbereiter kann es vielleicht wieder besser machen, aber ganz weg wirds ne gehen. Gleich deswegen ein neues Lenkrad kaufen, find ich etwas übertrieben.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, July 27th 2011, 12:30pm) is the author vidar himself.

Used tags

Lenkrad

The guest access to this forum was limited. Overall there are 25 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.