You are not logged in.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 62 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Banditrider

Mittelspurträumer

• "Banditrider" is male
  • "Banditrider" started this thread

Vehicle: Sigma F 10 Peugeot Geopolis 250

• Send private message

1

Wednesday, March 16th 2011, 11:11pm

Liegt es an der Lichtmaschine??

Hallo

Habe seit 2 Tagen die Batterieleuchte sowie Ölkontrollleuchte am "glimmen".
Irgendwie ruckelt mein Siggi und die Innen wie Aussenbeleuchtung ist zunehmens schwächer geworden.
Als letztes ist das Radio bei laufenden Motor mehrmals ausgegangen.
(Die CD hat immer versucht neu zu "starten")

Die Batterie ist keine 2 Jahre alt.
Ich denke ich liege mit meiner Vermutung richtig das es nur die Lima
sein kann, oder korrigiert mich bitte.

Habe es gerade noch in die Garage geschafft....pfffff

Danke und Grüße Thomas

This post has been edited 2 times, last edit by "MAT" (Nov 25th 2012, 12:16am) with the following reason: Tags hinzugefügt

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, March 16th 2011, 11:11pm) is the author Banditrider himself.

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

Peter_V6

man sagt, ich sei besessen...

• "Peter_V6" is male

Vehicle: paar Sigmas

F G
-
P S * * *
M W
-
P S * * *

• Send private message

2

Wednesday, March 16th 2011, 11:46pm

Klingt nach Lima. Ich würde erstmal messen, was die Spannung bei laufendem Motor sagt.
Und mal die Anschlußkabel kontrollieren.

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, March 16th 2011, 11:46pm) is the author Peter_V6 himself.

Dadoctor

[Red Diamondz]

• "Dadoctor" is male

Vehicle: Sigma F10 / Carisma DA0 / Colt CJ0 / Legnum VR4

- V G
-
R D * *

• Send private message

3

Thursday, March 17th 2011, 8:21am

Schnapp dir n Multimeter und lass den Wagen laufen ohne. Dann einfach an den BAtteriepolen die Spannung messen. Ohne Verbraucher sollte der Wert um die 13.6V sein mit Verbraucher so um 14.6V

erreichst du nicht mal die 13.6 isses die Lima!

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Thursday, March 17th 2011, 8:21am) is the author Dadoctor himself.

Used tags

Lichtmaschine

The guest access to this forum was limited. Overall there are 62 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.