You are not logged in.

[Innenausstattung] Nachträgliches Zubehör kaufen

The guest access to this forum was limited. Overall there are 39 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.

Dear visitor, welcome to Mitsubishi Fan Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

onims

Motorabwürger

• "onims" started this thread

Vehicle: Mitsubishi Space Star

• Send private message

1

Sunday, April 6th 2014, 6:44pm

Nachträgliches Zubehör kaufen

Hallo,
hab jetzt seit einer "Weile" den Space Star und hab mich damals für die Grundvariante entschieden, da das Geld damals knapper war und ich dachte, dass mir das ausreichen würde. Jetzt bereue ich das irgendwie und wenn ich mir so ansehe, was Mitsubishi bspw. online anbietet an Accessoires ist das echt nicht viel auch im Vergleich zum Mitsubishi Online Store von anderen Ländern. Glaubt ihr in Deutschland wird auch noch was dazukommen oder ist das alles was Mitsubishi dort online anbietet? Habt ihr euch nachträglich Accessoires/Zubehör gekauft?

MfG

This post has been edited 1 times, last edit by "wölfchen" (Apr 6th 2014, 6:45pm)

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Sunday, April 6th 2014, 6:44pm) is the author onims himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

>Joker< (28.05.2014)

Advertising

Unregistered

Advertising

Kostenlos registrieren oder anmelden um diesen Werbeblock verschwinden zu lassen!

atomgnom

#teameugen

- L L
-
O L * *
- L L
-
O L 6 9

• Send private message

2

Tuesday, April 15th 2014, 9:50am

also zum "tunen" haste dir da echt das falsche Auto rausgesucht :D
da kenn ich mich aus es gibt so gut wie GARNIX für das Auto... Außen noch eher als innen^^

außer - wie erwähnt - die Orginalteile und da zahlst du halt.

Ich hab meine kleine Sammlung mal hier zusammengefasst: LINK
old Evos never die - they just get faster
#teameugen

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Tuesday, April 15th 2014, 9:50am) is the author atomgnom himself.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

bonner1928 (08.09.2014)

atomgnom

#teameugen

- L L
-
O L * *
- L L
-
O L 6 9

• Send private message

3

Wednesday, May 28th 2014, 7:57am

die Tage hatten wir auch festgestellt, dass die 15" Aluräder Kegelbund haben.
Also falls jemand Lugnuts kaufen will, sollte gehen, auch wenn die Felge nicht so aussieht xD
old Evos never die - they just get faster
#teameugen

Responsible for any content, image rights and attachments of this posting at (Wednesday, May 28th 2014, 7:57am) is the author atomgnom himself.

The guest access to this forum was limited. Overall there are 39 Postings in this thread.
To read them all you should register yourself.